Můj stručný životopis

Cvičení mě chytlo hned od první návštěvy posilovny v 15ti letech. Bylo to v Sušici, kde jsem se i narodil a žil do svých 20ti let. Když mi bylo 20 let tak jsem se přestěhoval do Prahy, kde i nyní působím jako osobní trenér. Od té doby je moje práce i můj koníček a doufám, že tomu bude tak i nadále. V roce 2002 jsem se připravovil na své první závody, kde jsem získal titul Mr. Wellness 2002, poté jsem se začal věnovat závodní kulturistice a v roce 2003 jsem získal 3. místo Pražský pohár. V roce 2005 jsem získal 3. místo Aminostar Cup. Mezi mé další úspěchy patří 5. místo na Austriacup (Rakousko) v roce 2005. Nyní mám závodní pauzu, ale návrat na prkna plánuji a nemůžu se dočkat! Za toto období jsem načerpal mnoho informací a setkal se s mnoha vrcholovými sportovci, kteří se semnou podělili o své zkušenosti a tak jsem měl možnost se naučit mnoho zajímavých věcí. Mohu Vám předat mnoho cených zkušeností a rad v oblasti metodiky cvičení a sportovní výživy. Jako osobní trenér pracuji od roku 2000 v pěkné a plně klimatizované posilovně SB Centrum na Chodově, kde jsou špičkové posilovací a aerobní stroje. Toto fitness jsem sám navrhoval. Od roku 2015 také působím v krásném nově otevřeném fitness centru Olympia Fitness na Opatově. Jsem absolventem následujících čtyř trenérských kurzů a kurzu na poradenství v oblasti výživě.

Ukázka objemového jídelníčku


Snídaně: Vločky, protein, oříšky, sušené ovoce

Svačina: Protein, ovoce 1ks, racio chleby 3ks

Oběd: Maso 200g (kuře, krůta, hovězí, ryby), rýže 100g, zelenina

Svačina: Vajíčka 3ks, racio 3ks

Večeře: Maso 200g (kuře, krůta, hovězí, ryby), bataty 150g, zelenina, půl vaničky tvarohu, protein GF-1

Ukázka jídelníčku v dietě


Snídaně: 60g vloček, 1 odm. ultralean, oříšky, ovoce

Svačina: 1 ovoce, 2 odm ultrean, - volná svačina-

Oběd: 90g rýže (suché), 120g masa, 1 lžíce oliv olej

Svačina: 90g rýže (suché), 120g masa, 1 lžíce oliv olej

Večeře: 90g rýže (suché), 120g masa, 1 lžíce oliv olej

večeře II: 250g tvaroh, 1 odm. casein